En resa snart, tack!

Åh vad roligt att ni fortfarande hänger i och kolla i min blogg, och liksom kommenterar. Jag jobbar ju som sagt, ligger i som f*n. Det gäller ju när man sedan vill kunna resa. För det känner jag just nu att jag strävar efter, för jag vill så gärna resa. Gärna till något varmt ställe. Kanske Thailand. Men det är ju så mycket turister där, "alla" åker ju dit. Men jag gillar Thailand. Så det är ju bara att fortrsätta ligga i med arbetet.

Annars mår både jag och Peggy bra. Vi fortsätter med våra promenader o så. Allt är fortfarande lika bra med oss. Vi har varandra liksom och det trivs jag med. Sen har jag ju mina underbara vänner, läsare, familj. Ja man går aldrig ensam. Tack för det!


Kommentarer
Postat av: Mcbaravarabarn

Varför sträva efter solsemester, om man måste jobba sönder? När man kan lära sig, att vara nöjd med det man har?

2009-11-27 @ 11:55:45
URL: http://mevagodo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0