Nattbloggning!!

Du har rätt Zerina!!!!
Klart jag egentligen ska skriva om mig själv? Vem annars liksom. Men då är det viktigt att man är sig själv ocksåm, vilket jag är. Visst kan jag låta lite "fjollig" ibland när jag skriver. Men det är när jag är glad så blir jag så i extas så jag vill skriva ut min lycka. Jag blir så glad liksom :). Det är så härligt att verkligen visa det också :) jag tycker det är viktigt.

Iaf så har jag varit på krogen ikväll, i min hemstad Gävle. Har varit med några arbetskompisar. Det har varit jättemysigt. Nu kanske ni tänker "varför i helvete sitter han och skriver blogg nu när han har kommit hem ifrån krogen, då man egentligen brukar stoppa i sig onyttig mat och sedan däcka"???!!.. :). Nu är det så att jag inte dricker mig aspackad liksom. Jag har tagit två glad rövin. Det sitter fint för mig det. Men trött är jag, det kan jag hållla med om :), så nu har jag skrivit klart för ikväll. Hoppas ni kommer sova LIKA gott som mig. Godnatt alla bloggare och läsare.
/PÄR.

Kommentarer
Postat av: zerri

Skönt att du finner ditt egna sätt att blogga. Ska blir roligt att läsa din blogg och ditt liv :)

2009-11-07 @ 15:59:23
URL: http://zerri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0