Sådär, nu skriver jag igen.

Ja, visst är låten bad romance bra??!! Jag tycker den är störtskön. Jättehärlig.

Ja jag vet att jag är dålig på att blogga nu. Vet inte vad det beror på. har ingen inspiration, vet inte riktigt vad jag ska skriva. Min vardag ser lite tråkig ut nu känns det som.. Min Peggy är min solstråle dessa tider. Hon kan man lita på :). Jag tror jag ska ta mig en promenad ikväll faktiskt, med peggy då. Det är skönt med promenader dessa årstider. Jag ska föröska skriva lite mer nu, ska göra mitt bästa!

/Pär

Kommentarer
Postat av: zerri

Men skriv bara om minsta lilla event eller händelse. Det är ju knappast så att mycket kul händer i mitt liv, men det är vad man gör det till :)

Klä dig varmt om du ska ut..kämpar med att skriva det här, så jävla kallt ute :(

2009-11-17 @ 15:54:08
URL: http://zerri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0