GRUPPSEX!!!

Åh, vad kul med så mycket kommentarer:):). OH vad roligt med så mycket olika åsikter. Alla hade positiva åsikter också tycker jag. Skönt att höra!!!


Jag har tänkt lite på det där med gruppsex. Har tittat på Olle-dokumentären en hel del. Dom visade ju ett avsnitt där att man kan gå till ställen med eller utan en partner och ha sex med varandra eller andra. Vad tycker ni generellt om det? Jag anser att det kan vara riktigt bra, det är någonting som finns för dom vill ha lite mer än bara missionären, haha. Krydda till det lite, dela med sig till andra av sina kunskaper och även få nya kunskaper. JAG TROR PÅ DET! :)


/Pär... peggy hälsar!

Kommentarer
Postat av: Mcbaravarabarn

Skyst rent filosofiskt. Härlig att bara hita någon att ha sex med.



Men samtidigt provocerande. Tänk på hur utblottad man är som person. (Konflikträdd)

2009-11-23 @ 18:21:59
URL: http://mevagodo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0