SVAR PÅ FRÅGESTUND.

Ojoj, nu blir jag måttligt överraskad. Ni har ju kämpat riktigt bra idag ju, vad glad jag blir!!!!
Jag tänkte iallafall svara på frågorna nu. Men svaret på bilden får ni inte idag, så fortsätt gissa mina vänner. Iallafall så tänkte jag svara nu på alla frågor.. För er som vill ställa fler frågor under kvällen så får ni gärna göra det så svarar jag sen + att jag länkar er här i min blogg som jag nu har gjort.
SVAR PÅ FRÅGESTUND.


Jessika:
Är du bisexuell?
Nej, jag är faktiskt homosexuell. Jag trodde att jag var bisexuell först, men sen när jag märkte att det var bara killar jag attraherades av så blev det så att jag är homosexuell. En stolt en!


Mcbaravarabarn:

Vart bor du?
I Gävle.
Är du duktig på YouTube?
Utveckla dig, vad menar du?
Vilka prenumererar du på YouTube?
Nej, tyvärr det gör jag inte. Har tänkt på det många gånger, men det har inte blivit av.
Vilka är duna favorit kanaler på YouTube?
-
Kommer du skriva om något politiskt, religiost eller filosofiskt i din blogg i framtiden?
Mycket möjligt, politik är väl inte min jättestarka sida, men det är intressant. Men filosofi är ganska trevligt.
Kommer du starta en vlog?
Det har jag funderat på många gånger, som favoritbloggen "gaystyle". Men just nu är min kamera paj, så jag kan inte starta ännu.
Vad ska du göra med alla haters om du blir blogg nummer 1?
Möta dom med ett leende, haha. Nerå, men va fan. Jag är stolt över mig själv och skäms inte, om de skulle hata mig så är det ju för att de är avundsjuka på mig :).
Vem föredrar du: Nitche, Sartre eller Jesus?
Jag väntar med den frågan tills vidare.
Vet du vem du är?
Självklart, jag är ju Pär. En helt vanlig kille som gillar läget liksom och har fötterna på jorden.
Vilka är dina favorit bloggar?
Nr 1 är ju helt klart gaystyle. Kissies brukar jag också kika i, haha så roligt att jag får ont i magen ibland :).
Har du mördat en dansk någon gång?
Konstig fråga där, men såklart ska jag ju vara ärlig och säga ABSOLUT INTE. Varför skulle jag?
Tror du att man kan välja lycka?
Det hjälper ju mycket utav att vara positiv om jag säger så.


Emma:

vad får dig att bli riktigt arg?
Folk som kritiserar min läggning, men sjävklart är jag stolt över mig själv. Sen andra som tycker att vissa människor är mindre värda.
Hur får man bra intryck av dig?
Var med mig en dag så märker du nog. *Snäll är jag absolut*.
Hur känns det att vara kille och blogga?
Det känner väl som om det skulle vara en tjej som bloggar. Men det jag tycker är synd är att det är nog fler tjejbloggare som är kända än killar.
Intressen?
Mina intressen är väl Peggy, såklart. Familjen, vänner, långa promenader, fika och gärna ta lite vin på helgerna, men absolut i rätt mängd.

Babby:
Hur gammal är du?
21 år :).
Vart bor du?
I kära Gävle såklart.
Får du mkt kritik för att du är kille och bloggar?
Nja, jag är ganska ny här så jag har väl inte känt på det än. Men det kanske kommer, men det skulle jag nog möta bra, jag kan ta kritik. :):).
Är detta din första blogg?
Jepp!! PARBIE, lägg det på minnet ;).
Varför började du blogga?
Eftersom jag har följt gaystyle väldigt länge o tycker att det verkar intressant att skriva blogg så tänkte jag att jag med skulle börja. Han är min bästa vän faktiskt!


Annica:

hej, allt bra?:).
Tjaa parbie här, med mig är det prima skinka, själv dåå? :)


Ayah:

allt bra + :D
Ja gud ja, hur mår du själv?


Zerri:

Men du kan väl svara på varför du vill bli känd i bloggvärlden? Pengarna? Presenterna? (that's my reasons ;))
Tja min favorit-zerri. Jadu, jag vill verkligen inte bli känd för varken pengarna eller presenterna. Jag vill framhäva homosexualiteten, få andra som är homo komma fram, och inte gömma sig :) Få andra att våga och stå för sig själva. Vill väcka intresse helt enkelt :).


Millah:

Hur ser du på framtiden?:)
Jadu, jag tar dagen som den är. Nya problem kommer iallafall dagen efter.


E M E L I E & L I S A - VÅRT LIV I EN LITEN 1:A!:

namn?
Pär
ålder?
21 år :).
bor?
Gävle
vad gör du? pluggar? vad?
Jag jobbar.
framtidsplaner?
Tar dagen som den kommer som sagt.
intressen?
Peggy, familj, vänner, promenader, vin.


Kommentarer
Postat av: Sweet Atti

Oh det är lite svårt det där med frågstund eftersom jag inte har någon aning om vem du är. Ska se ifall jag hinner skumma igenom bloggen lite ikväll annars kan du ju alltid svara på frågan vad du vill helst vill jobba med :)

2009-10-23 @ 19:01:18
URL: http://sweetatti.blogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

allt bra?

2009-10-23 @ 21:44:42
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: zerri

Underbart!

Skönt att andra är bättre än mig på att ställa frågor, lärt mig massvis om dig nu :)

Men bara en tilläggsfråga; vad är det du jobbar med?



Keep on bloging, I'll be reading ;)

2009-10-24 @ 12:23:31
URL: http://zerri.blogg.se/
Postat av: Mcbaravarabarn

Med "duktig på YouTube" menar jag att du prenumerarar på 'riktiga' YouTube kanaler (inte redan kända artister som tar tittare från dem), du kommenterar andra genom att vara i en comunity... där man kommenterar varandra:P Men det är du inte märkte jag från de andra YouTube frågorna.

2009-10-25 @ 16:36:03
URL: http://mevagodo.blogg.se/
Postat av: jane

Vad hade du valt,

pengar eller kärlek??



Hoppas de e här man ställer frågan, första gången för mig =)

2009-10-25 @ 21:46:47
URL: http://thejade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0