Efter en promenad med min älskling:

Jag har precis tagit en promenad med min lilla älskling, Peggy<3<3. Promenader är något som jag tycker om. Lugna promenader. Man hinner känna, se, höra så mycket på så kort tid. Det är nog inte alla som tänker så, men egenligen så är det ju så. Peggy gillar också promenader. För att berätta en viktig detalj så är peggy en pudel. För er som vill veta liksom. En vit söt älsklings pudel. Gud vad jag älskar henne. Det är kan vara lite jobbigt ibland när vi är ute på promenader är att (när det har regnat), så gillar hon att rulla i lera. Det är jobbigt för mig då. Jag får duscha av henne all smuts i timmar typ (känns det som). Men jag älskar peggy ändå<3.

Nu kanske jag ska ta o berätta lite om mig själv också. Jag heter ju som sagt Pär. Jag är 21 år, fyller den 27 september, alltså ganska snart. Jag tycker om att läsa, måla, ta långa som korta promenader. Ja vad mer kan jag säga? Om ni undrar något mer så får ni mer än gärna fråga. Jag är verkligen öppen för frågor, svarar såklart.

<3 Pär

Kommentarer
Postat av: Mcbaravarabarn

Grattis i förskott på födelsedagen.

2009-09-23 @ 09:56:45
URL: http://mevagodo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0