kommentarer är roligt.

Först svarar jag på Mcbaravarabarn: Ja, jag har funderat på "dagens outfit", men samtidigt känns det alldeles för vanligt. Vill ha något nytt, som ingen annan har. Men samtidigt vill man inte ha för konstigt heller. Eller?

Svar på pälsk-Frida: Hehe, nej. Jag har tänkt att ge bloggnamnet till dig, men har inte gjort det konstigt nog. Hur hittade du mig?? :D. Åh, du gumman, du är underbar du. Vad vore jag utan dig? Vi ses där, absolut. Kramis<3.

Gud vad roligt att ni kommenterar. Jag har inte riktigt kollat över min statestik än. Jag har sett att man kan kolla sånt. Men jag ska väl göra de. Vore ju skoj att komma upp på "mest aktiva" som jag har sätt. Det vore ju en ära.

JAG JOBBAR LITE SENARE IDAG IGEN. MEN IDAG BÖRJAR JAG KLOCKAN 3. BLIR NÄSTAN LITE KVÄLLSPASS. DET SKA BLI SKÖNT. MEN JAG TYCKER LITE SYND OM PEGGY, SKA BEHÖVA VARA ENSAM. MEN HON KLARAR NOG SIG OM JAG LÄMNAR LAGOMT MED MAT. TYCKER INTE NI ATT DET ÄR JOBBIGT ATT BEHÖVA LÄMNA DJUREN HEMMA ENSAMMA?? det tycker verkligen jag. men jag ska mysa med henne innan jag åker till jobbet idag, ska ta en riktigt lång promenad. nej, nu ska jag fortsätta min städning. är ganska pedant av mig, hehehe.

/Pär!!

Kommentarer
Postat av: Mcbaravarabarn

Om du är som mig - inte mode intreserad - utan ser "alldaglig ut" så skulle det ju vara annorlunda med dagens outfit.

2009-09-28 @ 08:29:43
URL: http://mevagodo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0