Statestiken gillar vi!!!!!!!! Hihi.

Ja, gud vad roligt det är men kommentarer. Jag har precis lärt mig hur man länkar. Bara för att ni har varit så gulliga och kommenterat så ska jag länka er. Det är gott för både er och mig. Ni är: Zerri, Jazzy, Anna och den som kommenterar mest hittills: Mcbaravarabarn.
Sådär, det var alla. Ja, fortsätter ni såhär fint så kan ni få fler gulliga överraskningar. Hoppas ni uppskattar det mina läsare, hehe. Annars då, jo jag jobbar och står i. Man måste ju göra det i livet. Hehe. Peggy är lika frisk och go som vanligt. Det är så skönt att komma hem till henne efter en TUFF arbetsdaaag. Hon har en sådan förståelse för mig. För när jag är trött så är hon inte så flamsig, utan gosar så fint med mig. Visst har jag det bra? 

Statestiken flödar. Kanske bloggtoppen snart, det vore ju underbart, om inte superduper häftigt.
///PÄR<3<3


Kommentarer
Postat av: Jazzy

Hehe, tack för länkningen! ;)

2009-09-28 @ 22:12:25
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv; Haha söt av dig ^^,

2009-09-29 @ 08:47:57
URL: http://minportfolio.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0